25. heinäkuuta 2017

RÖYHELÖPAIDASSA

Luokittelisin itseni vilukissaksi, joten mun kriteerit "lämpimälle päivälle" ovat korkealla. Auringon pitää paistaa ja lämpötilan olla vähintään 20. Ei saa olla pilvessä tai sataa, ukkostaminenkin on kielletty. Tällaisia päiviä ei ole tänä kesänä montaa nähty, toivottavasti ne ovat vielä tulossa! Sääennustus taisi luvata hellettä loppuviikosta, hope so!
Eteenpäin: tulin esittelemään parin päivän takaista asua. Lähiaikoina en ole juurikaan ostanut vaatteita, mutta muutamat todellisella metsästämisellä löydetyt yksilöt ovat päässeet ahkeraan käyttöön. Housuihin törmäsin kadulla niiden ollessa toisen naisen jalassa. Koska mun oli aivan pakko saada ne, menin kysymään häneltä, mistä hän oli hankintansa tehnyt. Tilasin housut lopulta Zaran nettikaupasta kahdessa koossa. Nämä on ihanat! Solmittava rusetti edessä, tosi rennot ja ilmavat. Hintakin oli kohdillaan, vain 19,95€! Koitan joskus muistaa esitellä ne paremmin, näistä kuvista ei kovin hyvää kuvaa saa.
Jotain tämän tyylistä paitaakin lähdin jokin aika sitten etsimään kauppakeskus Goodmanista. Olin tehnyt etukäteistutkimusta selailemalla kymmeniä nettikauppoja ja etsinyt inspiraatiota muiden asuista. Suuntasin suoraa BikBokiin, koska tiesin siellä olevan tämän tyylisiä. Rakastan tätä röyhelömuotia! Muutenkin ei-ihonmyötäiset paidat on ennemminkin (ainakin tällä hetkellä) mun juttu. Näitä paitoja oli myös mustana ja valkoisena, mutta muhun iski eniten tämä vaaleansininen, jossa on valkoisia kukkakuvioita. Edelleen oon sitä mieltä, että oli todella onnistunut ostos! Varmasti pakkaan tämän myös Ranskaan. Tämä maksoi 24,99€. 
Kuvanmukaisia ballerina-kenkiä olin myös etsinyt hullunkiilto silmissä. Olen ihaillut lähes tällaisia usean bloggarin asuissa, mutta jotenkin en silti ole löytänyt niitä omaan ostoskoriini. Joten olinko vähän hymy korvissa, kun Henri toi mulle nämä Lontoosta Hän oli kuulemma koko reissun ajan etsinyt mulle tällaisia, ihana! Huulissa mulla on lempihuulipunamerkkini Macin mattapunaa sävyssä All Fired Up. Netissä väri näyttää ihan pinkiltä, mutta tosi punainen on ainakin mun huulissa. 
Shirt BikBok / Culottes Zara / Shoes Dune London / Lipstick Mac All Fired Up

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti