14. heinäkuuta 2017

LIFE LATELY THROUGH MY PHONE

Moikka taas! Innostuin taas hiukan tästä kirjoittamisesta, siksipä saatte nauttia uudesta postauksesta jo nyt, heh. Mulla on rankka päivä takana, huonosti nukutun yön jälkeen aamuvuoro oli aikamoinen. Nyt illalla on onneksi ehtinyt rauhoittua kotona Tässä postauksessa tarkoitus olisi esitellä pieni satsi tämän kesän aikana puhelimelle kertyneitä kuvia. Let's get started!

1. Mun lemppariaamupala: jogurttia, mysliä ja tuoreita marjoja, nam! 2. Helsingistä Michael Korssin liikkeestä ostin alennuksesta nämä ihanat kesäisen pirteät suojakuoret. Rakastan kyllä tuota väriä ja hintakin oli kohdallaan, maksoivat nimittäin vain 23€. 3. Antakaas kun esittelen teille Iineksen! Iines on Henrin perheen 2-vuotias ihana leikkisä westie. Mä oon aina ollut kissaihminen, mutta tällaiset pikkukoirat ovat löytäneet tiensä mun sydämeen ♥ 4. Tämä kuva on Henrin 20-vuotissyntymäpäivältä. Kuvassa itse sankari leikkaamassa mun tekemää täytekakkua. Se oli mun ensimmäinen täytekakku! Oikein hyvältä maistui, ainakin näin itse sanottuna ;-)
1. Mun villitys vaaleanpunaiseen ei ole lakannut, vaan päin vastoin kasvanut. Viimeinen hankinta on Zaran takki. Ehdottomasti mun käytetyin takki tällä hetkellä! 2. Tässä kuva meidän tarjottavista viime viikonlopun tupareista. Tehtiin kavereiden kanssa mitä parhainta boolia! Lisäksi meillä oli minipizzaa, sipsiä, viinirypäleitä ja tacopeltiä. 3. Ihana ilma (kerrankin) mökillä! 4. Vastapainoksi Iinekselle, pakko laittaa kuva mun pikku kisusta, Pumpulista! 
1. Saatiin vihdoin meidän "olkkariin" lamppu! Ikealainen, koostui kyllä melkein tuhannesta palasesta :D 2. Helsingin reissulla tuli käytyä Louis Vuittonin liikkeessä sovittamassa Pochette Félicie -laukkua. Oikeaa kuosia ei valitettavasti ollut, mutta sen saisi sinne tilattua. Kerta toisensa jälkeen Espalta saa kyllä loistavaa palvelua! 3. Ekaa kertaa katsomassa amerikkalaista jalkapalloa. Go Huskies! Vähän ulapallahan sitä oltiin, mutta tykkäsin kyllä. Säännötkin alkoivat selkiintyä. 4. Toisena nättinä vapaapäivänä nautin uppoutuen Infinite Sea -kirjan maailmaan. Lukeminen on kyllä ihan parasta.
1. Tämä kuva on päivältä, jolloin kulmakarvatkin onnistuivat mielestäni kivasti :D (Ei ole muuten yllätys, mikä takki mulla on päällä) 2. Paljon on tullut näpsittyä kuvia näiltä aurinkoisilta päiviltä! Tämä kuva on Hämeen linnan edustalta. 3. Heh, tässä samat sanat! Kauniita auringonlaskuja on tänä kesänä ollut kyllä monia, tässä niistä yksi. 4. Ihana ihana ystäväni Saana oli käymässä Hämeenlinnassa! Käytiin kahvilla Saanan ja Henrin kanssa mun uudessa lempikahvilassa, Kahvila Kulmassa. Otettiin molemmat tuollaiset herkulliset smootiet. Tässä kaikki tällä kertaa, toivottavasti tykkäsitte, hyvää yötä kaikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti