21. heinäkuuta 2017

FIRST POLYVORE

Innostuin kokeilemaan Polyvorea, ja nyt olen sitä mieltä, että aivan ihana sivusto! Tämä eka kerta oli aikamoista tutustumista ja kokeilua, mutta sain kuin sainkin jotain aikaiseksi. Ainoastaan laatu näyttää olevan vähän hakusessa, mutta ei välitetä siitä! Kokosin muutaman asunkokonaisuuden kesälle. Enää puuttuu vain kesä! Ai että, mitä antaisinkaan, jos saisin nämä asut itselleni. Katsotaampa:


Tämä ensimmäinen on ehkä näistä mun lemppari. Rakastuin täydellisesti tuohon sinivalkoraidalliseen toppiin. Huomaan myös pitäväni punaisista yksityiskohdista asussa, esimerkiksi juuri kynsilakka ja huulipuna. Tän asun voisin mieluusti ottaa mukaani niin Pariisiin kuin Nizzaankin!
Taitaa olla värikkäin asu näistä neljästä. Joku muhun iskee tässäkin, vaikka jotenkin en osaa sanoa, uskaltaisinko pukea tän päälle. Haluaisin uskaltaa! Ehkä jonakin päivänä. Erityisesti mun mieleen on nuo vaaleanpunaiset RayBan-aurinkolasit. Selkeästi taas pliisumpi edelliseen verrattuna! Musta tää on ihanan rento, romanttinen kokonaisuus. Voisin hyvin kuvitella käveleväni palmujen alla lämpimässä romanttiselta illalliselta kotiin (hotelliin) päälläni tämä asu. I want!
Realistisin Suomen kesään... Mä oon ainakin sellainen vilukissa, että saa kyllä olla 25 astetta lämminta ennen kuin pukeudun mekkoon tai shortseihin kodin ulkopuolella. Raitahousut on upeet! En muista mistä nuo ovat, mutta voisin pistää tilaukseen vaikka heti... Clusen täysmusta rannekello on ollut mun hankintalistalla jo vaikka kuinka kauan, mutta valitettavasti siellä listalla on vähän tunkua, joten toiset joutuvat odottelemaan. Macin mattahuulipunat on myös mulle ihan ykkösjuttu! Täys kymppi jokaiselle. Tämä oli niin kivaa, että varmasti palaan Polyvoren pariin aivan pian. Ihanaa päivää kaikille! ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti