26. helmikuuta 2017

TATUOINTIKUUME



Hei på dej! Mulla on ollut tällainen pienimuotoinen tatuointikuume jo useamman vuoden, mutta en niiden hinnan vuoksi ole ottanut yhtäkään. Vaikka en tarkasti tiedäkään, paljonko näin pienet viattomat tatuoinnit maksavat - jotain 100e? Toistaiseksi olen tyytynyt lävistyksiin, vaikka eivät nekään mitään halpoja ole (harmi). Nyt kuitenkin mulla rupee oleen kaikki lävistykset mitä haluan, joten voisin harkita pientä tatuointia. Mihinkään isompaan en uskalla ryhtyä, pelkään, että kyllästyn ja sittenpä siinä onkin kestämistä. Erilaisia tatuointeja oon ihaillut We heart it -sivustolla, ja teinkin niistä pienen selvityksen tähän postaukseen. Ehkä tämä auttaa muakin päättämään, heh!


Korvan takana

Mulla on muutama paikka, jonne erityisesti haluaisin jonkun pienen tatuoinnin. Kaikki mitä tästä postauksessa löytyy, on sellaisia "small meaningless tattoos", mitä rakastan. Haluaisin toki, että tatuoinnilla olisi joku tarkoitus, joku syvällinen tarina, mutta eipä multa oikein löydy mitään. Siksi ajattelin nauttia tatuoinnistani (jos siis sellaisen uskallan ottaa) ihan sellaisenaan. Musta yksi ihana paikka pienelle tatuoinnille olisi tuossa korvan takana. Pidän paljon hiuksia ponnarilla, jollon se tulisi näkyviin, mutta saisin sen tarpeen vaatiessa myös piiloon. Se, mitä haluaisin korvan taakse tatuoida on vähän auki, en tiedä yhtään! Ehkä en ota tätä tatuointia ihan ensimmäisenä.


Kädessä

Rakastan yli kaiken matkustamista, ja musta olisi ihana saada joku tatuointi joka viittaa siihen. Tuollainen pieni lentokone voisi olla just mulle sopiva. Pidän tästä tatuointipaikasta, koska sekään ei ole ihan näkyvällä paikalla. Toisaalta tohon ranteen sisäpuolelle sopisi mun mielestä tosi hyvin joku ihana lyhyt teksti.

Niskassa / Selässä

Mun mielestä nämä paikat on hyviä tatuoinneille, koska mun suurin pelko noissa on just kyllästyminen, mistä jo mainitsinkin. Mutta luulen, että jos sitä ei ihan noin vain itse huomaisikaan, tykkäisi siitä itsekin pidempään. Mä en oo ihan kauhean uskonnollinen, joten tuo risti olisi mulle vain symboli muiden joukossa, ennemminkin muistuttaa mua jo menneistä.


Muualla

No onhan sitä muitakin kivoja paikkoja! Ankkuri on näkynyt muutamassakin kuvassa jo, mutta parhaiten se musta sopisi juuri nilkkaan. Mulla on niin paljon ihania ideoita, etten saanut kaikkia edes näihin kollaaseihin, heh. Mutta jos päädyn lopulta ottamaan tatuoinnin, valitsen mahdollisesti yhden näistä. Viisi pientä tarkoituksetonta tatuointia eri paikoissa saattaisi näyttää ehkä vähän hassulta.

Kaikki kuvat Weheartit

Vasemmassa nimettömässä

Sitten kun (jos), menen joskus kihloihin ja naimisiin, haluan ottaa nimettömän ja keskisormen väliin pienen infinity-merkin. Se olisi ihana pieni henkilökohtainen lupaus itselle ja toiselle Tällä hetkellä oonkin varma, että joskus tulen tällaisen ottamaan. Toki silloin saatan ajatella, että olipas tyhmä idea :D Infinity-tatuointi nimettomässä on kyllä tosi korni, jos sitten avioliitto ei toimikaan ja tulee ero. Noh, lähtökohtahan on "kunnes kuolema meidät erottaa".

Mitä mieltä olette näistä mun tatuointihaaveista? Millaisia tatuointeja itse haluaisitte?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti