12. helmikuuta 2017

MY DREAM BAGS


Mulla oli suuria vaikeuksia päättää, mitkä olisi niitä mun unelmalaukkuja. Näitä listatessani huomasin, että mulla on aika kallis maku (en varmasti ole ainoa). Yritin kuitenkin karsia niitä kaikkein kalleimpia, jotta tästä listasta tulisi sellainen "lähitulevaisuudessa" (ehkä viiden vuoden sisään) mahdollisesti hankittavia laukkuja. Muuten listalta olisi löytynyt mm. pari Chanelia ja Guccia lisää... :D Oon vähän sellainen, että kannustan laatuun ja merkkiin panostamista erityisesti laukuissa. Säästän mielummin pitkään sen yhden ihanuuden hankkimiseksi kun ostaisin kopion. Tuhlaan näihin, säästän muualla!


Céline  mini luggage
Ah! Tätä laukkua olen rakastanut ensinäkemisestä saakka. Tällaiselle linjakkaalle mustalle isohkolle laukulle löytyisi varmasti käyttöä. Hinnan takia kestää kuitenkin varmaan vielä hetki, ennen kuin tämän ihanuuden hankin kokoelmiini.


Louis Vuitton Alma PM
Louis Vuittonia näkee nykyään monilla. Alma on varmasti yksi suosituimmista malleista, ainakin mun silmään. Mä oon aina tykännyt tän muotoisista laukuista, mutta haluaisin silti päästä tutkimaan tätä yksilöä hiukan tarkemmin liikkeeseen. Yleensä Vuittoneissa tykkään enemmän Damier Ebene -kuosista, mutta joku tässä Monogramissa miellyttää silmää. Silti haluan päästä liikkeeseen sovittamaan tätä laukkua ennen ostopäätöstä (tosin, haluaisin päästä sovittamaan kaikkia laukkuja ennen ostamista).



Prada Galleria Bag
Mulla ja Galleria Bagilla oli herkkä ensikohtaaminen, kun katselin sitä sopivan matkan päästä Lontoon Harrodsilla. Päätin silloin, että tuo on kaunotar mun on joskus pakko saada. Hintaa toki laukulla on aika paljon mun lompakolle, joten tämänkin hankkiminen saattaa jäädä tän listan loppupäähän.


Louis Vuitton Nano Noe
Voisin kuvitella ostavani tämän seuraavaksi. Omistan LV Favorite PM Damier Azur -kuosissa, mutta se on ainoa pikkulaukkuni. Vaalean rinnalle olisi kiva saada joku tummempi. Nano Noe on ihan eri tyylinen kuin Favorite, mun mielestä se sopisi arkisempiinkin asuihin. Vaalea Favorite on jotenkin tosi juhlava. Mun tekisi mieli ostaa tää jo nyt, mutta yritän hillitä itseni ja säästää rahaa muuttoa varten. Jos kuitenkin vaikka puolen vuoden sisään...


Givenchy Antigona
Antigonaa on ollut lähiaikoina näkynyt paljon mediassa. Oon aina tykännyt sen linjakkuudesta ja tilavuudesta. Laukku sopii niin yksinkertaiseen kuin huoliteltuunkin asuun. Mustat isommat laukut taitaa olla se mun juttu :D Toisaalta tästä yksilöstä pidän todella paljon tuollaisena vaaleana beigenä. Ehkä myöhemmin, kun tän ihanuuden hankkiminen on ajankohtaista, täytyy katsoa, onko mulla jo paljonkin isoja mustia laukkuja.

Kaikki kuvat lainattu netistä.
Saint Laurent Crossbody
Sitten viimeinen, mutta ei suinkaan vähäisin. En osaa valita, haluaisinko mustan tällaisen kultaisilla vai hopeisilla yksityiskohdilla. Mustan ja kullan yhdistelmä on mun mielestä tällä hetkellä kieltämättä hienompi, mutta niin vaan se muoti ja mieltymykset muuttuvat, joten olisi kiva, jos olisi joku upeus hopeisilla yksityiskohdilla. Plus kaikki edelliset taitavat olla lähes poikkeuksetta mustakultaisia. Katsotaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti