24. maaliskuuta 2017

KEVÄÄN ENSIMMÄISET SHOPPAILUT

Hei taas! Kevät on sitä aikaa, kun tuhlaan (joulun ohella) hyvin hyvin paljon rahaa. Sitä kuluu uusiin kevät- ja kesävaatteisiin, kevätkenkiin, meikkeihin, sisutusjuttuihin... Lista on loputon! Ajattelin nyt kuitenkin esitellä (osan) ostamistani tuotteista teille, toivottavasti pidätte!
Viikko sitten viikonloppuna Henrillä oli salibandypelejä Vantaalla, joten mä käytin sen ajan hyväksi ja kävin Jumbossa. Helsingin lempivaatekauppa on ehdottomasti Zara - saisivat avata kaupan Tampereellekin. Oon jo hetken kaivannut mustaa pitkähköä kevättakkia, koska tuo mikä mulla on nyt on ollut pitkäaikaisessa lainassa mun serkulta. Tämä oli aivan ihana! Tyttömäinen, siisti malli hopeisilla yksityiskohdilla. Hintaa tällä oli 59.90€.
GinaTricotista löysin upeat vaaleansiniset Kristen-reikäfarkut, jotka ovat olleet heti kovassa käytössä. Tykkään kääräistä lahkeet kerran (niinkuin niin moni muukin teinityttö). Farkut maksoivat muistaakseni 49.90€.
 Kesä tulee ja vaikka jalkapallon piti jäädä vähemmälle, niin vain huomasin laittaneeni viestiä Hämeenlinnan Härmän naisten valmentajalle. Hups! Onneksi löysin kamalassa kunnossa olevien vanhojen nappisteni tilalle uudet Stadiumista opiskelijabudjetilla, maksoivat nimittäin 25€. En voi sanoa, ettenkö olisi tyytyväinen. Tykkään myös kokomustasta ulkomuodosta!
Harmikseni täytyy todeta, että tämä kesäihanuus GinaTricotilta oli hutiostos. Paita ehti olla viikon vanha, kun toinen naru lähti siitä irti. Se oli tosi harmi, sillä tämä oli musta tosi kiva. Sain siitä kyllä rahat pääosin takaisin (19.95€). 
En taida ostaa toppeja muuten paitsi keväisin. Tämän topin ostin myös reilu viikko sitten Zarasta, ja hintaa sillä oli 19.95€. 
Kuten moni muukin, oon hiukan koukussa vaaleanpunaiseen. Vaatteista ja asusteista sitä löytyy koko ajan enemmän ja enemmän. Viime syksyn viimeisimpiä ostoksia oli hempeän vaaleanpunainen kevättakki. Nämä suloistakin suloisemmat Adidakset sain Henriltä joululahjaksi, ja koko pitkän ja loskaisen talven oon odottanut, että tulisi kelit käyttää näitä. Vieläkään ei ihan ole se aika, täällä on ainakin vielä kurakelit. Hopefully soon!
Aliexpressistä tilasin n. 15€ tällaiset tietokoneen kuoret. Luonnollisesti ehkä vähän halvan tuntuiset, mutta mun mielestä näyttää huippuhyvältä!
Iphone 6 s kuoret tilattu myös aliexpressistä (hinta noin 2€/kpl), lukuunottamatta nuo vaaleimmanpunaiset siksakkikuvioiset ostin Glitteristä, ja alennuksen jälkeen hintaa jäi 5€. Harmi, että ne saivat jo sinistä väriä farkkujen takataskusta reunoille. Kyllä voisin suositella tilaamista aliexpress ja ebay -tyyppisiltä nettisivuilta, mutta kehottaisin olemaan varoivainen. Mä koitan aina tilatessa tarkasti katsoa, mistä ostan ja millaisia suosituksia myyjä on saanut, enkä ikinä osta mitään yli viidellä eurolla. Mullekin on sattunut vahinkoja näiden kanssa. 

Näiden ostosten lisäksi oon tilaillut vaikka mitä sisustustavaraa. Erityisesti lakanat on ollut tän kevään hitti. No, mitäs piditte mun ostoksista?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti