30. lokakuuta 2017

I WISH...



Pahimmanlaatuinen jouluhössöttäjä ilmoittautuu! Enää kaksi kuukautta jouluun, enkä mä malta odottaa! Rakastan joulua, se on mun mielestä ylivoimaisesti paras juhlapyhä vuodessa. Tykkään yleisestä joulutunnelmasta - kaikki ovat hyvällä tuulella. Joulun tuoksu on ihana, perinteiset leipomiset, kuusi, tuoksukynttilät. Ja kun joulu ei ole mulle vain se yksi päivä, vaan sitä valmistellaan viikkoja, viritellään tunnelmaa, ja se jatkuu lähes uuteen vuoteen asti. Mulle on tärkeää, että jouluna saisin viettää aikaa perheen kanssa. Meidän suvussa on tapana ostaa monia lahjoja ja ihan kaikille. Itse rakastan ostaa lahjoja, varsinkin sillon, kun keksin jonkun oikein hyvän lahjan. Valehtelisin jos väittäisin, etten tykkäisi myös saada lahjoja. Jossain vaiheessa kesän vaihtuessa syksyksi alan miettimään, mitä toivoisin lahjaksi. Mun mielestä lahjalistat helpottavat lahjanostajan stressiä. Tässä jotain, mitä toivon lahjaksi tänä jouluna, aika harmaalta näyttää (vink vink jos joku sattuu tän näkeen). :D
Christmas wishes
1 ♥ Balmuirin tummanharmaa Lucca-viltti - oon uusi Polyvoren käyttäjä, enkä löytänyt sieltä oikean väristä vilttiä, kuvassa siis vaaleanharmaa. Sisustaminen on mun suuri intohimo, ja oon kuolannut tätä vilttiä varmaan vuoden päivät. Saatan jossain kohtaa tämän hankkia itselleni, ellei rakkaimmat lyöttäydy yhteen ja hanki mulle tätä ihanuutta.
2 ♥ Uusi untuvatyyny - ah, tästä oon unelmoinut. Mulla on kaksi, mutta toinen on jo aikansa elänyt. Tästä vinkkasin äidille ja hän taitaa tämän mulle hankkia. Ihanaa!
3 ♥ Tuoksukynttilöitä - love love love. Joulun alla ei parempaa lahjaa olekaan, voisin ottaa näitä vaikka kymmenen. Mullahan on synttäritkin joulukuun alussa ;-)
4 ♥ Tangle Teezer - harjojakin pitäisi tietyin väliajoin vaihtaa, no, enpä ole vaihtanut. Tykkään Tangle Teezeristä muun muassa sen pienen koon vuoksi. Tämän hetkinen harja mulla on pinkki, mutta musta olisi toivevärinä seuraavalle. Ajattelin antaa itsekin näitä joululahjaksi pari kappaletta.
5 ♥ Acne Studios -huivi - toinen pitkäaikainen haave hankintalistalla. Tästäkin unelmoin tummanharmaana. Mulla on tällä hetkellä oikeastaan vain yksi huivi, mitä käytän, ja se on musta. Harmaalle olisi käyttöä. Jos vain olisi rajattomasti rahaa... 
6 ♥ Uudet pörrösukat - miellyttävimmät sukat ikinä! Pörrösukkiakin on ollut jo muutamat, mutta pesujen myötä ne eivät ole entisensä. Ihanaa on laittaa jalkaan uudet pörrösukat suoraan paketista!
7 ♥ Adidaksen huppari Talvisin usein käyttöön pääsevät isot lämpimät hupparit. Adidas on erittäin erittäin in, ja mulle kelpaisi lämmittimeksi yksi tällainen. Rakastan lunta ja pakkasta, eikä paksu huppari talvitakin alla kuulosta yhtään hassummalta!
Näiden lisäksi olen toivonut myös lahjakorttia kosmetologille ja hierojalle. Hemmottelua, jota en viitsi itse ostaa. Mitä lähemmäs joulua mennään, keksin uusia kivoja lahjatoiveita, ja lista muuttaa muotoaan. Iloista joulun odotusta muillekin innokkaille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti