12. helmikuuta 2017

THIS IS ME


Heippa kaikille! Olen jo pitkään miettinyt oman blogin perustamista, mutta koska olen mielestäni niin "kiireinen", en ole ehtinyt. Edellisestä blogipostauksesta onkin jo aikaa, sanoisinko viisi vuotta. Häpeissäni olen nämä postaukset jo poistanut, heh :D Nyt yritän uudestaan! 

Ensimmäisessä postauksessa haluan perinteisesti esitellä, kuka täällä ruudun toisella puolella oikein piileskelee, joten haastoin itse itseni tähän blogeissa kiertäneeseen Aikuisten kaverikirja -haasteeseen. Toivottavasti tykkäätte!


Nimeni on: Armi Hoppu
Jotkut kutsuvat minua: Mulla ei oo mitään yhteistä lempinimeä (vaikka sellaisen haluaisin). Kaikenlaisia väännöksiä on kuitenkin kuultu, näistä tulee mieleen mm. Armikki, Armari, Armas...
Olen Syntynyt vuonna: 1997 Eli olen siis: 19-vuotias. Joulukuussa täytän pyöreät 20-vuotta, don't want to!
Lapsuuskotini langallinen numero:  Tätä en tosiaan muista. Hyvä kun muistan, miltä se meillä näytti. Muistan vaan, että mua harmitti suunnattomasti, kun se lähti meiltä. Siihen oli niin kiva vastata.
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Muistaakseni joskus halusin olla kampaaja ja vielä sitä ennen kaupan täti. Myöhemmin, ala-asteella, halusin olla isona juristi, joka on haaveena vieläkin!
Mutta isona minusta tulikin: Kaupan täti, haha! Olen siis toistaiseksi Siwassa töissä, toivon pääseväni joskus oikeustieteelliseen, katsotaan!
Täydellinen puoliso: On se henkilö, jonka viereen haluat käpertyä illalla ja se, jolle haluat kertoa syvimmät salaisuudet ja purkaa pahan mielen. Mun täydellinen puoliso (=poikaystävä) Henri on ihana, hauska, luotettava, lämmin henkilö.
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Viettäisin enemmän aikaa läheisten kanssa. Lähiaikoina on tuntunut, että kaikki aika menee töissä. Olisi mukava käydä ystävien kanssa kahvilla, syödä perheen kanssa illallista tai pitää leffailta kullan kanssa.


Harrastan nyt: Futsalia/futista, tosin oon vähän lopetellut näitä molempia. Joskus pelasin hyvinkin tosissaan, mutta nyt huomaan, että pilke silmäkulmasta on kadonnut, loukkaantumisia jatkuvasti joka ruumiinosassa, motivaatio hukassa, eikä pelaaminen ole enää kivaa. Tänä kesänä suunnitelma olisi pelata omassa tahdissa, matalammalla sarjatasolla parhaiden ystävien kanssa, ja ennen kaikkea nauttia pelaamisesta!
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Todennäköisesti suomipoppia! Varsinkin, jos olisi kesä.
Noloin teeveeohjelma, josta pidän: Hmm... En katsele monia tv-sarjoja. Mun all time favoritet on kyllä Täydelliset naiset (suosittelen kaikille), Gossip girl ja the Walking Dead. Viimeisintä seuraan viikottain, aina kun tulee uusi jakso! Lisäksi katsellaan Henrin kanssa Frendejä, mun eka kerta kun nään ne kokonaan!
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): En olisi kyllä vastannut viinin juomista! Aika vähän tulee juotua, oon enemmän vesi-ihminen. Sanotaanko, että oon hyvä tekeen nuudeleita :>
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Katson minkä tahansa elokuvan. On se sitten Disneyn Bambi (joka on muuten tosi surullinen) tai vaikka komedia How to be single. Joka leffasta löytyy ainakin yksi kohtaus, jonka takia tirautan pari kyyneltä. En tiedä mistä se johtuu, oon niin empaattinen ja näyttelijät osaa hyvin hommansa :D Outoa!



Lapsuuteni lempilelu: Ei mulla tainnut olla vain yhtä. Kovasti tykkäsin Bratz-nukeista. Myös Playmobil-lelut olivat kovassa käytössä pikkuveljen ja -siskon kanssa.


Lempilelu nykyään: Legot! Erityisesti Lego Friends, koska ne on mun mielestä "tyttölegoja". Olisin ollut maailman onnellisin pikku tyttö, jos sellaisia olisin saanut. Ne on vaan niin parhaita.
Salainen paheeni: Päiväunien nukkuminen. Nyt, kun teen paljon iltavuoroja, en nuku päikkäreitä, muuten käytännössä aina!
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Osaan tekoröyhtäillä. Välillä teen sitä tahallaan. Yök.
Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Asioilla on tapana järjestyä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti